امیر تتلو : راستش من فکر میکنم که هنوز یه سرى از هموطنام منو درست نشناختن و منظورم رو اشتباه متوجه میشن !!! من اگه قرار بود تغییرى تو سبک موسیقیم بدم که سالها پیش مجوز و گرفته بودم و الانم میلیاردر بودم در ضمن سبک من اصلا "رپ" نیست  !! من اگه ارادتم رو به رهبرم اعلام کردم براى عرض ادب و احترام بود و جارى شدن عشق تو کشورمون ، نه مجوز !!! اگه هرشب دعا میکنیم و دوره ى پاکى میریم و از حیوانات حمایت میکنیم براى سعادت خودمون و باز جارى شدن عشق تو کشورمون بود ، نه مجوز !!! اگه از آقاى حاج قاسم سلیمانى تشکر کردم براى غیرت و عشقشون به ایران بود ، نه براى مجوز !!! اگه آهنگ واسه امام حسین خوندم براى عشقم به محرم و امام حسین بود نه مجوز !!! اگه در گذشت عزیزه از دست رفته ى رئیس جمهورم رو تسلیت گفتم براى عرض تاسف و ادب و احترام به رئیس جمهور کشورم بود ، نه مجوز !! اگه خونه خوبه خوندم واسه عشق به ایران بود ، نه مجوز و الانم که سر فیلمبرداریه انرژیه هسته اى هستم واسه پشتیبانى از مسئله ى هسته ایمون و ضرورت داشتن این انرژى براى کشورم بود ، نه مجوز !! اگر هم موسیقى کار میکنم به خاطر عشق به هوادارامه نه پول و مجوز !! همش هم وظیفم بوده به عنوان یک ایرانى و چشمم کور و دندمم نرم و با تمام احترامى که براى همه مسئولین و بزرگترا قائل هستم باید بگم که من مجوز نمیخوام و به هیچ وجه حاضر نیستم سبک موسیقیمو عوض کنم حتى اگه مجبور بشم که دیگه نخونم و اصلا یه خواننده نباشم چون اونجورى که میشه مثل بقیه خواننده ها و اونا هم تعدادشون به اندازه ى کافى که هیچ ، خیلى هم بیشتره و منم مزاحمشون نشم بهتره !! من یه فوتبالیستم ٦